SLEVA 150 KČ při objednávkách s hodnotou od 3000 KČ s kódem SLEVA5.HS Zkontrolujte
Oficiální obchod
0
Celkový: 0
Sorting: Výchozí nastavení

Hrazdy

Hrazda je jednoduché a funkční zařízení na domácí silový trénink. Jak namontovat hrazdu? Montáž je nesmírně jednoduchá: montuje se na strop nebo na stěnu, což prakticky šetří prostor - je tedy ideálním řešením pro malé byty. Některé hrazdy jsou navíc vybaveny držadly, na které je možné zavěsit boxovací pytel nebo odporové pásy a expandéry. Hop-Sport nabízí dva typy hrazd: se dvěma nebo třemi páry držadel. Jak cvičit na hrazdě? Existují tři hlavní způsoby: přítahy s nadhmatem, přítahy s podhmatem a neutrální. V každé konfiguraci - můžeme rozlišit mírně odlišné svaly, které pracují při daném pohybu a přítahu.

Trénink na hrazdě je jedním z nejoblíbenějších a nejefektivnějších způsobů, jak rozvíjet a posilovat svaly celého těla a zejména jeho horní část. Cvičení s přitahuje má silný vliv na svaly ramen, bicepsy, tricepsy a svaly předloktí. Do práce jsou zapojeny i zádové svaly a břišní svaly. Při cvičení na hrazdě se používá vlastní hmotnost uživatele. Přítahy zvyšují vaši sílu a velmi rychle zlepšují vaši kondici. Efektem cvičení na hrazdě je rozvoj svalů horní části těla a břišních svalů. Pravidelnými tréninky můžeš spálit kalorie a zhubnout. Trénink na hrazdě je možné upravovat mnoha způsoby, stačí změnit polohu rukou nebo šířku jejich rozestupů. Podívejte se na hrazdy, které nabízíme!

Více Schovat

Favorites