Reklamace a záruka

1. Podle § 2165-2171 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v rozhodném znění, můžete výrobek reklamovat v případě vady, která se na věci projeví do dvou let od jeho převzetí:

- mailem na adresu [email protected],

- prostřednictvím formuláře, který naleznete zde: https://hop-sport.cz/servis/,

- telefonicky na čísle +420 296 330 522.

2. V případě písemné reklamace vyčkejte na odpověď servisního zástupce, který vás bude informovat o dalším postupu.

3. Po přiložení žádosti dostanete individuální číslo stížnosti / reklamace prostřednictvím webové stránky.
4. V případě reklamace připravte prosím  zboží  na vyzvednutí kurýrem, kterého pro Vás objednáme. Náklady za přepravu hradí prodávající.
5. Zásilky jsou vyzvednuty od zákazníka systémem door-to-door.
6. Balík by měl také obsahovat:
   - Doklad o koupi nebo jeho kopii (faktura, doklad), který zároveň slouží jako záruční list
   - Kontaktní telefonní číslo

Reklamované zboží bude odeslané na adresu Stavbárov 2201/36, 734 01 Karviná, Česká republika.

Záruka se vztahuje pouze na vady zboží za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo prodávající.

Pozor! Nepřijímáme zásilky odeslané na dobírku nebo na náklady příjemce.

"Spotřebitel může využít metody řešení stížností a nápravy mimosoudní cestou. Za účelem využití možnosti smíru sporů týkajících se online nákupů může spotřebitel podat svou stížnost, například prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/