Dodatečná sleva v obchodě Hop-Sport… -200 KČ se slevovým kódem: "SLEVA200" Zkontrolujte
Oficiální obchod
0
Celkový: 0
33378

Podložka fitnessHS-N015GML 1,5cms otvory červená

479,00 Kč
Doprava zdarma
Produkt je dostupný - Odesíláme do 24h
Další dostupné varianty (1)

Popis

Měkká a pohodlná tréninková podložka z přizpůsobivého materiálu NBR. Ideální produkt pro fitness, jógu, rehabilitaci a silové cvičení. Zvyšuje stabilitu a bezpečnost během tréninku - díky vlastnostem NBR se během cvičení neklouže a dokonale absorbuje veškerý Váš pohyb.

None

Tloušťka

Vezměte si tuto podložku kdekoli chcete a vychutnejte si svůj trénink! Na podložce Hop-Sport lze pohodlně cvičit doma, ve fitness klubu, ale i na pláži nebo na trávě. Tento model s tloušťkou do 1,5 cm poskytuje ještě účinnější izolační vrstvu na jakémkoliv povrchu.

None

Elastická a odolná

Díky materiálu NBR je podložka Hop-Sport elastická a odolná. I když se podložka každý den sroluje na přenášení nebo skladování, nedeformuje se a po rozložení si stále zachovává vysoký stupeň pružnosti. Navíc je protiskluzová - nehýbe se během cvičení.

None

Voděodolná

Vysoce kvalitní pěna NBR neabsorbuje vodu, díky čemuž podložka velmi rychle schne a dá se velmi snadno čistit. To je velmi DŮLEŽITÉ hlavně pokud plánujete cvičit na podložce každý den.

None

Praktická rukojeť

Po ukončení tréninku ji můžete jednoduše zavinout a skrýt nebo i přenést (díky praktické rukojeti).

None

Otvory

Dva otvory s roztečí 50 cm, umístěné na jedné z kratších stran podložky, umožňují její zavěšení na věšák nebo stojan. Takto uložená podložka není srolovaná, takže bude okamžitě připravena na trénink - nemusíte ztrácet čas narovnáváním podložky před zahájením cvičení.

Technické údaje:

  • Model: HS-N015GML
  • Červená barva
  • Rozměry: 180x61cm
  • Tloušťka: 1,5 cm
  • Materiál: pěna NBR (podložka), plast (otvory)
  • Rozteč otvorů: 50 cm
  • Průměr otvoru: 23 mm
  • Sada obsahuje: rukojeť na přenášení
Rozšířit popis
Skrýt popis

Recenze (2)

Reviews are not checked for authenticity prior to publication. They can therefore also come from consumers who have not actually bought / used the products assessed. More information

Průměrné hodnocení: 5/5
Přidat recenzi

Jiné zboží

Favorites