Oficiální obchod
0
Celkový: 0
V kategoriích

Blog / Sportovní vybavení a potřeby / Činky / Hrazdy / Kettlebells / Osy k činkám / Příslušenství fitness / Fitness činky

Trénink hrudníku

Až donedávna mnoho lidí věřilo, že posilovna je pro muže, zatímco pro ženy jsou zde hodiny fitness. Naštěstí, časy se změnily a tento vzorec se změnil. Mnohé dámy těžce bojují se závažími, ale stále mají tendenci vynechávat cviky na hrudník. Je to v pořádku? ne! Přesvědčíme vás proč!

Žena trénuje hrudník

Cviky na hrudník u žen

Tréninkem hrudníku se zvyšuje síla, která je nutná při každodenních činnostech. Při takovém tréninku zapojujeme do práce také svaly zad, ramenního pletence a tricepsu. To může výrazně zlepšit naše tělesné proporce. Jemnou změnou tvaru ramen cvičením dodáte své postavě harmoničtější tvar. Tento trik se vyplatí vyzkoušet.

Mezi ženami kolují mýty, že se jim cvičením hrudníku zmenší prsa. Nic nemůže být vadnější. Hrudník u žen sestává převážně z tukové tkáně. Může se tedy snížit kvůli negativní kalorické bilanci v kombinaci s tvrdým tréninkem, i když tu část těla během tréninku vynecháte. Cvičením svalů hrudníku můžeme zlepšit tvar prsu.

Pro začátek tréninku hrudníku vám postačí kettlebells.

Výhody

Další výhodou je zlepšení pohyblivosti ramen, což má následně pozitivní vliv na celkové držení těla. Lidé, kteří mají problém s kulatými zády, by si tento trénink měli zařadit do svého tréninkového plánu. Suma sumárum: aby bylo tělo proporcionálně vyformováno, měla by se procvičovat každá parta svalů. Správným procvičováním hrudníku se ženy určitě nestanou příliš mužnými, ba dokonce vylepší tvar poprsí. Takže do toho! Ženy by měly alespoň jednou týdně do svého tréninku přidat cviky na svaly hrudníku.

Favorites