Oficiální obchod
0
Celkový: 0
V kategoriích

Blog / Sportovní vybavení a potřeby / Osy k činkám

Cvičením s tyčí dokážeme procvičit každou svalovou partii našeho těla. Lze konstatovat, že cvičení s tyčí– jinak cvičení s volnou váhou je jedním z nejúčinnějších cvičení na hubnutí nebo zvýšení svalové hmoty.

Posilovací cvičení velmi příznivě ovlivňují vzhled naší postavy, posilují celé tělo – a tím – zlepšují naše držení těla, zpevňují pokožku, zlepšují naši pohodu a zvyšují naše sebevědomí.

Existuje několik druhů tyče na trhu: rovná tyč, lomená tyč, silně lomená tyč. Každá z nich má poněkud jiné využití. Níže naleznete několik cviků s použitím těchto tyčí.  Pro každý typ tyče jsou určeny „kotouče“, abyste mohli zvyšovat intenzitu tréninku a aby byl trénink intenzivnější a efektivnější.


Dřep s tyčí (rovná tyč)

zapojené svaly: svaly nohou (quadriceps), velké svaly gluteus a svaly trupu

Mrtvý tah (rovná tyč)

zapojené svaly: svaly nohou (hamstringy), svaly zad a svaly trupu

Vytlačování tyče nad hlavu ze stoje (rovná tyč)

zapojené svaly: ramenní svaly (deltový sval, tříhlavý sval ramen), svaly hrudníku 

Ohýbání předloktí (ohýbaná tyč)

zapojené svaly: hlavně ramenní sval

Narovnání předloktí zpoza hlavy v leže (lomená tyč)

zapojené svaly: ramenní svaly, hlavně tricepsový sval ramene

Zvednutí tyče k hrudní kosti / bradě (lomená tyč)

zapojené svaly: ramenní svaly  a svaly předloktí

Vytlačování tyče na vodorovné lavici (lomená tyč a silně lomená tyč)

zapojené svaly: (svaly hrudníku, svaly předloktí a rukou)

Favorites