Zimní slevy -150 KČ pri nákupu za min. 3000 KČ se slevovým kódem ZIMA22 Prohlédněte si
Oficiální obchod
0
Celkový: 0
V kategoriích

Blog / Osy k činkám

Cvičením s tyčí dokážeme procvičit každou svalovou partii našeho těla. Lze konstatovat, že cvičení s tyčí – jinak cvičení s volnou váhou je jedním z nejúčinnějších cvičení na hubnutí nebo zvýšení svalové hmoty. 

 

Posilovací cvičení velmi příznivě ovlivňují vzhled naší postavy, zpevňují celé tělo – a tím zlepšují držení těla, zpevňují pokožku, zlepšují naši pohodu a zvyšují sebevědomí.

 Posilovací cvičení velmi příznivě ovlivňují vzhled naší postavy, posilují celé tělo – a tím – zlepšují naše držení těla, zpevňují pokožku, zlepšují naši pohodu a zvyšují naše sebevědomí.
Existuje několik druhů tyče na trhu: rovná tyč, lomená tyč, silně lomená tyč. Každá z nich má poněkud jiné využití. Níže naleznete několik cviků s použitím těchto tyčí.  Pro každý typ tyče jsou určeny „kotouče“, abyste mohli zvyšovat intenzitu tréninku a aby byl trénink intenzivnější a efektivnější.

 

 

 

Dřep s tyčí (rovná tyč)

zapojené svaly: svaly nohou (quadriceps), velké svaly gluteus a svaly trupu

 

Mrtvý tah (rovná tyč)

zapojené svaly: svaly nohou (hamstringy), svaly zad a svaly trupu

 

 

                                       Vytlačování tyče nad hlavu ze stoje (rovná tyč) 

                                       zapojené svaly: ramenní svaly (deltový sval, tříhlavý sval ramen), svaly hrudníku 

 

 

Ohýbání předloktí (ohýbaná tyč)

zapojené svaly:  hlavně ramenní sval

 

 

 Narovnání předloktí zpoza hlavy v leže (lomená tyč)

zapojené svaly: ramenní svaly, hlavně tricepsový sval ramene

Zvednutí tyče k hrudní kosti / bradě (lomená tyč)

zapojené svaly: ramenní svaly  a svaly předloktí

 

 

 

 

Vytlačování tyče na vodorovné lavici (lomená tyč a silně lomená tyč) zapojené svaly (svaly hrudníku, svaly předloktí a rukou)

 

 

Favorites