Zimní slevy -150 KČ pri nákupu za min. 3000 KČ se slevovým kódem ZIMA22 Prohlédněte si
Oficiální obchod
0
Celkový: 0
V kategoriích

Blog / Vibrační plošiny

S pomocí vibrační plošiny bude váš trénink efektivnější! Pomocí tohoto zařízení můžete snadno zeštíhlit a vytvarovat svoji postavu! 3D vibrační pohyby generované plošinou iniciují svalové kontrakce, díky čemuž rychleji dosáhnete svých cílů!

Jaké výhody přináší vibrační plošina?

  • - pomáhá při snižování tělesného tuku na místech, kde je obtížné se ho zbavit
    - příznivě působí na oběhový a dýchací systém 
  • - tvaruje postavu 
  • - pomáhá při snižování cholesterolu 
  • - zpevňuje pokožku  

 Níže přestavujeme několik příkladových a co je nejdůležitější efektívních, cvičení s použitím vibrační plošiny Hop-Sport: 

 Dřepy na vibrační plošině

1. Postavte se na plošinu v aktivní vertikální poloze. 

2. Během vibrování proveďte dřep (jděte dolů, dokud stehenní kost nebude v úrovni nebo mírně pod linií kolena, aniž byste zvedli hlavu. Je to určeno jako prodloužení páteře).

3. Vraťte se do výchozí polohy a opakujte několikrát Nezapomeňte také tlačit kolena směrem ven během celého pohybu.

Při tomto cviku pracují hlavně svaly nohou a hýždí

 

 

 Ohýbání předloktí s expandéry ve stoje na plošině

1. Postavte se na plošinu v aktivní vertikální poloze. 

2. Během vibračního pohybu pokrčte předloktí s expandérem v rukou.

3. Opakujte několikrát.

Kliky na plošině.

1.Opřete se celýma rukama - umístěnýma na plošině. Pokud nemáte dostatek síly k provedení klasického kliku, položte kolena na zem – tato poloha vám umožní správně provést cvik. 2. Přibližte hrudník k plošině ohnutím předloktí v loktech 3. Vyrovnejte lokty a přejděte do výchozí polohy

Opakujte několikrát.

 

 

 

 

Přidávání jedné nohy na plošinu.

1. Postavte se jednou nohou na plošinu a druhou mírně za ní. 2. Během vibračního pohybu přeneste váhu na nohu na plošině a přiložte k ní druhou nohu. 3.Opakujte několikrát a následně vyměňte nohy.

Udržování napjatého celého těla ve stojící poloze.

1. Postavte se na plošinu do aktivní vzpřímené polohy – chodidla rozložte na šířku ramen, nohy mírně pokrčte v kolenou a napněte břicho.
2. Snažte se, aby byla záda vyrovnaná.

Udržujte tuto pozici po dobu trvání vibrací.

Opakujte několikrát. 

 

 

 

 Opření přední stranou na plošině a udržení pozice

1.Opřete se celými dlaněmi (dlaně na plošině)
2. Pokuste se několik vteřin udržet pozici planku, tedy tak, aby vaše tělo tvořilo přímku od hlavy k patě.
3. Cvičení opakujte několikrát

                                                                                            Prohlédněte si naši nabídku!

 

Favorites