Z nebe padá sníh a akce na Mikuláše! -15 % na vybrané produkty Prohlédněte si
Oficiální obchod
0
Celková cena: 0
Vytvořeno

28 Zář 2022

V kategoriích

Domácí fitness trénink / Fitness zařízení / Eliptické trenažéry

Trénink na eliptickém trenažéru pro těhotné ženy

Porod je fyzická námaha srovnatelná s během maratonu. Vyžaduje to vysokou vytrvalost a fyzickou odolnost. K jejich vybudování je zapotřebí trénink během těhotenství. Kromě posilovacích a relaxačních cvičení je důležité provádět také aerobní cvičení. Za tímto účelem bude skvělý trénink na eliptickém trenažéru!

Jak cvičit na eliptickém trenažéru v těhotenství?

Cvičení na eliptickém trenažéru během těhotenství závisí na tom, jak žena trénovala před otěhotněním. Důležitý je také trimestr těhotné ženy.

První trimestr trvá do třináctého týdne těhotenství a je obzvláště citlivým obdobím. Toto je fáze, ve které se tělo musí přizpůsobit změnám, které probíhají. Při ní je třeba si dávat pozor na namáhavou činnost. Pokud jste eliptický trenažér používali před těhotenstvím, můžete v něm pokračovat tak, jak je. Pokud jste naopak dosud takto necvičili, vyplatí se začít s mírnou zátěží a krátkým trváním cvičení. Kromě toho byste měli sledovat svou srdeční frekvenci a udržovat ji relativně nízkou. U žen, které dříve necvičily, by srdeční frekvence neměla přesáhnout 140 úderů za minutu. U žen, které byly aktivní před těhotenstvím - 160 úderů za minutu.

Nejlepší doba pro cvičení s eliptickým trenažérem během těhotenství je druhý trimestr. Začíná ve 14. týdnu těhotenství a pokračuje až do konce 27. týdne. V tomto stadiu je těhotenství stabilnější než v prvním trimestru. Na druhé straně pohybový aparát těhotné ženy není tak přetížen, jak tomu bylo ve třetím trimestru. Optimální je cvičit 15-30 minut na eliptickém trenažéru.

těhotenství

Jak dlouho a jak často cvičit v těhotenství?

Když začnete cvičit s eliptickým trenažérem v těhotenství, je bezpečné začít s 10minutovým cvičením. Postupně můžete prodlužovat trvání cvičení, postupem času lze trénink provádět až do 30 minut. Ženy, které jsou před těhotenstvím velmi aktivní, by neměly cvičit tak tvrdě jako dříve. Při tréninku během těhotenství byste měli vynaložit úsilí, které vám umožní svobodně si povídat. Velmi důležitá je také pravidelnost – doporučuje se cvičit alespoň třikrát týdně.

Trénink v těhotenství - výhody eliptického trenažéru

Eliptické trenažéry jsou bezpečnou výbavou pro trénink v těhotenství. Nezatěžují klouby a zajišťují stabilní polohu cviků. Cvičení na eliptickém trenažéru může přispět k lepší toleranci bolestí doprovázejících porod dítěte. Navíc je dokázáno, že díky pravidelnému tréninku je porod u těhotných žen kratší.

Jakákoli navrhovaná cvičení by se měla provádět po předchozí konzultaci s ošetřujícím lékařem. Kromě toho by se fitness zařízení a příslušenství měly používat k určenému účelu.

Eliptický trenažér Hop-sport

Favorites