Oficiální obchod
0
Celkový: 0
V kategoriích

Blog / Rotopedy

Cyklistika nebo běh - což je lepší? Mnoho lidí, kteří chtějí pracovat na své postavě, mají toto dilema, ale nevědí, co si mají zvolit. Ověřte si s námi výhody každé z těchto forem tréninku a vyberte si to, co pro vás bude lepší!

Hubnutí - rotoped nebo běh?

Pokud jde o hubnutí, během spálíte více kalorií než tréninkem na kole nebo rotopedu. Jen půlhodina běhu v tempu asi 8 km / h nám umožní spálit asi 330 kcal. Během půl hodiny cyklistiky rychlostí asi 17 km / h však spálíme 252 kcal.

Rotoped

Co je lepší pro naše klouby - rotoped nebo běh?

Běh nebo cyklistika - což je lepší pro naše klouby? Pokud máme problémy s klouby, cyklistika bude bezpečnější. Při běhu v terénu zatěžujeme kolenní a hlezenní kloub. Během jízdy na kole je však tlak na klouby určitě menší. Proto je riziko zranění na kole minimálně. Během běhu pracují všechny svaly těla, zatímco při kole jsou v menší míře zapojeny svaly ramen a hrudníku

Pokud máme problémy s klouby, cyklistika bude bezpečnější. Při běhu v terénu zatěžujeme kolenní a hlezenní kloub. Během jízdy na kole je však tlak na klouby určitě menší. Proto je riziko zranění na kole minimálně. Během běhu pracují všechny svaly těla, zatímco při kole jsou v menší míře zapojeny svaly ramen a hrudníku.

Rotoped - v jakékolív počasí

Díky stacionárnímu rotopedu můžeme cvičit, kdykoli chceme. V takovém případě nám nevadí slunce, vítr, bouře nebo chlad a mráz. Kromě toho můžeme cvičit kdykoliv během dne, aniž jsme opustili domov. Je to jednoduchý a zábavný způsob, jak zhubnout a získat pěknou postavu. Prohlédněte si rotopedy v nabídce Hop-Sport! >>

Recumbent

Puls pod kontrolou

Při cvičení na rotopedu máme k dispozici snímač pulsu a je snadněji udržovat stále tempo a rychlost.

Záruka bezpečného tréninku

Zejména pokud jde o cvičení na recumbentu. Je to nejbezpečnější kardiotréninkové zařízení. Je bezpečné pro klouby. Ideální pro starší lidi a také velmi užitečné při rehabilitaci po úrazech. Skvělé v boji proti obezitě.

Běh v terénu nebo běžecký pás?

Lidé, kteří neradi jezdí na kole a raději běhají, ale začínají jejich bolet kolena, mohou cvičit na běžeckém pásu. Získáme na něm stejné efekty jako při běhu venku. Běžecké pásy jsou však bezpečnější, protože jsou vybaveny speciálně navrženými tlumiči, díky kterým se kloubům při tréninku uleví. Prohlédněte si tréninkové běžecké pásy v nabídce Hop-Sport! >

Individuální výběr

Pokud to shrneme, pro někoho, kdo chce v rychlejším čase spálit co nejvíce kalorií, nemá problémy s klouby a nemá za sebou žádné zranění, je běh skvělou volbou. Pro člověka, který chce běhat, ale je pro něj důležité chránit si klouby a nechce se nechat omezovat povětrnostními podmínkami, bude dobrým řešením stacionární běžecký pás.

Pokud je však pro někoho nejdůležitější bezpečnost během tréninku, kontrola těla během cvičení a efektivně minimalizaci rizika zranění, bude dobrým řešením rotoped.

Co si tedy vybrat? Na tuto otázku si musíte odpovědět sami. Berte v úvahu množství volného času na trénink, jak rychle chcete dosáhnout svého cíle a jak dobře se mají vaše klouby. Doufáme, že vám tento článek pomůže odpovědět na tuto otázku.

Favorites