Oficiální obchod
0
Celkový: 0

1. Nahlášení stížností a reklamací:
     - na e-mail info@hop-sport.cz nebo prostřednictvím formuláře, který naleznete zde: https://hop-sport.cz/reklamace/


2. Očekávejte prosím na odpověď od pracovníka servisu, který Vás bude informovat o dalším postupu. V případě potřeby nás kontaktujte na tel. číslo: +420 296 330 522.

3. Po přiložení žádosti dostanete individuální číslo stížnosti / reklamace prostřednictvím webové stránky.
4. V případě reklamace připravte prosím  zboží  na vyzvednutí kurýrem, kterého pro Vás objednáme. Náklady za přepravu hradí prodávající.
5. Zásilky jsou vyzvednuty od zákazníka systémem door-to-door.
6. Balík by měl také obsahovat:
   - Doklad o koupi nebo jeho kopii (faktura, doklad), který zároveň slouží jako záruční list
   - Kontaktní telefonní číslo

Reklamované zboží bude odeslané na adresu reklamačního centra naší mateřské společnosti Hegen Polska Sp. Z o.o., Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski, Polská republika

Záruka se vztahuje pouze na vady zboží za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo prodávající.

Pozor! Nepřijímáme zásilky odeslané na dobírku nebo na náklady příjemce.

"Spotřebitel může využít metody řešení stížností a nápravy mimosoudní cestou. Za účelem využití možnosti smíru sporů týkajících se online nákupů může spotřebitel podat svou stížnost, například prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Favorites