1. Nahlášení stížností:
web: https://hop-sport.cz/reklamace/
nebo posílejte na adresu:
Kancelář Hegen Česko s.r.o.
Stavbařů 2201/36
734 01 Karviná
(Česká Republika)
2. Očekávejte prosíme kontakt od pracovníka servisu, který Vás bude informovat o dalším postupu. V případě potřeby kontaktujte nás – tel. číslo 2 720 480 22.
3. Po předložení žádosti dostanete individuální číslo stížnosti prostřednictvím webové stránky.
4. Kompletní zboží s příslušenstvím má být přípraveno k vyzvednutí kurýrem, kterého jsme pro Vás objednali.
5. Zásilky jsou vyzvednuté od zákazníka v systému door-to-door.
6. Balík také by měl obsahovat:
Doklad o koupi nebo její kopírování (faktura, doklad)
Osobní údaje
Kontaktní telefonní číslo
Reklamace a záruky se týkají pouze skrytých vad způsobených výrobcem.
Reklamace a záruky se nevztahují na efektivní předměty, a proto je třeba před odesláním zjistit, zda je problém v produktu nebo v nevhodném použití, nebo zda očekávání zákazníků přesahují popis předmětu - funkce a parametry, které nebyly zahrnuty do popisu produktu.
Pozor: nepřijímáme zásilky odesláné na dobírku nebo na náklady příjemce.
"Spotřebitel může využít mimosoudní metody řešení stížností a nápravy. Za účelem využití možnosti smírného urovnání sporů týkajících se online nákupů může spotřebitel podat svou stížnost například prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ "