Oficiální obchod
0
Celkový: 0
Vytvořeno

19 Pro 2018

V kategoriích

Blog / Rotopedy

Potřebujete energický trénink kdykoliv během roku? Se specializovanými tréninkovými rotopedy pro spinning to není problém. Ověřte si, co je spinning a jaké má užitky.

Spinningový trénink - je síla

Spinning patří do skupiny vytrvalostních tréninků. Během tréninku na spinningových kolech překonáváme trasy různé obtížnosti - stoupání, sestupy a také jízda po rovině. Spinningový trénink zlepší kondici a vytrvalost. Při spinningu je také důležité změna tempa. Po chvilce rychlého šlapání se zpomalujeme, na pár minut cvičíme pomaleji, abychom mohli za chvíli přejít k velmi rychlé jízdě. Během tréninku bychom měli zkusit také stojící šlapání.

Výhody spinningového tréninku

Tento typ tréninku stimuluje všechny svaly a má pozitivní vliv na celý dýchací a oběhový systém. Pravidelně cvičení na spinningovém kole zlepší celkovou fyzičku, posílí odolnost těla, sníží celulitidu a strie. Během tréninku pracují velmi těžce hýždě, stehna, boky, svaly břicha a nohou. Toto úsilí zlepšuje oběh, čímž se pokožka stává v těchto místech pevnější a pružnější. Spinningový trénink má pozitivní vliv na celé tělo, tvaruje postavu a pomáhá posílit svaly nohou a zad.

Jak začít trénink?

První trénink spinningový se nejlépe provádí pod dohledem profesionálního instruktora. K tomu účelu stojí za to jít do posilovny nebo fitness centra. Mnoho z nich organizuje spinningové skupinové cvičení, často doprovázené energickou hudbou, která stimuluje větší úsilí. Po vyzkoušení svých sil na takových tréninkech můžete investovat do vlastního spinningového kola, např. z našeho obchodu Hop-Sport. Cvičení doma mají výhodu nad tréninkem v posilovně, protože trénujeme s vlastním strojem a používáme ho tehdy, když chceme. Navíc nemusíte trávit čas na dojíždění do fitness centru.

Samozřejmě, než se dostaneme na spinningové kolo, nezapomeňme na správnou přípravu, to znamená na rozcvičku před tréninkem a protahování po tréninku. Při spinningovém tréninku je také důležité oblečení, které by nemělo omezovat pohyb, zatímco boty by měly mít tlustou podrážku, díky čemuž nebudeme mít problémy s klouby kotníku. Spinningový trénink by neměl trvat příliš dlouho, aby nepřetížit kloubů.

Stojí za to znát tři typy tréninku spinningového:

1. Recovery - vyžaduje nejméně intenzivní úsilí, jedná se o zdravotní trénink.

2. Endurance - vyžaduje spoustu energií, je to vytrvalostní trénink, který Vám umožní spálit množství zbytečných kalorií a proto je nejrychlejší pro zhubnutí.

3. Strength - je to silový trénink, který umožňuje posílení svalů.

Sladění tréninku

Před počátkem tréninku byste měli nastavit stroj správným způsobem. Když sedíte na spinningovém kole, trup by měl být nakloněn pod úhlem 45 stupňů. Sedící na sedadle bychom měli být schopni narovnat nohy na pedálech. Během tréninku naše ruce  máme ohnuté v loktech, přední část nohy tlačí pedál. Největší tlak by měl být v okamžiku, kdy je pedál v dolní části, pak je pohyb směřován dozadu. Během tréninku můžeme spálit až 600 kalorií za hodinu. Na konci tréninku pomalu narovnáme postavu a uvolníme svaly. Po cvičení roztahujeme nejen nohy, ale i celé tělo. Zvlášť si pamatujeme na krk, šíje a ramena, protože svaly na těchto místech byly při cvičení ztuhlé.

Pokud chcete zlepšit svoji fyzickou kondici tréninkem na spinningovém kole, podívejte se na modely nabízené společností Hop-Sport.

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Nechte své telefonní číslo,
zavoláme Vám!

Děkujeme,
vaše žádost byla uložená. Manager z příslušného oddělení vás bude kontaktovat v požadovaném čase